Adwords uitbesteden Brielle

Wij maken voor bedrijven in Brielle goed presterende advertenties in Google die zorgen voor meer klanten en omzet

Schrijf je in voor een gratis kansenonderzoek

8 jaar

Ervaring met Adwords en bedrijven geholpen door hun Adwords te beheren.

5 miljoen

Euro aan advertentiekosten uitgegeven om bedrijven te helpen met Adwords.

10 miljoen

Adwords campagnes opgezet om bedrijven te laten groeien met Adwords.​

Wat is Adwords

Adwords is een advertentieplatform van Google. Met Adwords kun je advertenties maken voor Google, Youtube en andere websites. Er zijn hoofdzakelijk vijf soorten advertenties mogelijk in Adwords, namelijk shopping advertenties, zoekadvertenties, display advertenties, applicatie advertenties en video advertenties.

  • De shopping advertenties zijn voornamelijk bedoeld voor webshops en zorgen ervoor dat je kunt adverteren met alle producten van jouw webshop.
  • De zoekadvertenties zorgen ervoor dat je kunt adverteren op specifieke zoektermen en daarmee kun je een gunstige positie in Google krijgen.
  • De display advertenties zorgen ervoor dat je kunt adverteren met visuele en/of tekst advertenties op andere websites.
  • De applicatie advertenties zijn voornamelijk bedoeld voor applicaties en zorgen ervoor dat je mensen kunt stimuleren om een app te downloaden.
  • De video advertenties zorgen ervoor dat je kunt adverteren met zelfgemaakte video’s op Youtube.
Met deze vijf soorten advertenties kun je online beter gevonden worden. Lokaal gevonden worden, zoals in Brielle of gevonden worden in heel Nederland, het is allemaal mogelijk. Het is ook mogelijk om op een specifieke zoekterm op de eerste positie te staan. De keuze is eindeloos.

Het spel van advertenties maken, zoekwoorden uitkiezen, biedingen instellen, concurrentie analyseren en flink optimaliseren gebeurd allemaal in het programma Google Adwords.

De voordelen van Google Adwords

Meer relevante bezoekers

Wil je op specifieke zoektermen gevonden worden? Dat is mogelijk, want je kan op elke zoekterm adverteren.

Direct een goede positie

Wil je een toppositie op een bepaald zoekwoord? Dat is mogelijk, want je kunt zelf de positie bepalen.

Continue meer bezoekers

Wil je continue bezoekers op je website? Dat is mogelijk, want elke dag zijn er potentiële klanten op zoek naar jou.

Verbeter je lokale vindbaarheid

Wil je beter gevonden worden binnen jouw regio? Dat is mogelijk, voor elke plaatsnaam kun je advertenties maken. 

Adwords uitbesteden Brielle

Mijn naam is Thomas Haring en de afgelopen 8 jaar heb ik veel bedrijven geholpen met Google Adwords. Ik heb met lokale en landelijke dienstverlenende organisaties gewerkt, maar ook met webshops die actief zijn in alleen Nederland, maar ook ver daarbuiten, zoals Spanje, Frankrijk, Italië en zelfs Denemarken en Polen.

Ik heb gemerkt dat iedere onderneming uniek is. Als je dat doorvertaald naar een Adwords strategie, dan is het logisch dat een lokale dienstverlenende partij een andere strategie nodig heeft, dan een internationale B2B business. Ik ben goed in het bepalen van een duurzame Adwords strategie die aansluit bij jouw onderneming.

Adwords kan voor iedereen goed werken. De vraag is alleen hoe goed kan het voor jouw bedrijf werken. Daarom bied ik iedere ondernemer een gratis kansenonderzoek aan. Hierin wordt duidelijk waar jouw kansen liggen.

Adwords kan pas goed worden benut als je veel kennis hebt, maar Adwords wordt pas lucratief als je veel ervaring hebt en het liefst in diverse branches. De combinatie tussen weten hoe je het moet doen en weten wat je precies moet doen is goud waard.

Waarom je met Adwords moet beginnen wordt vaak bepaald door de ondernemer. Redenen kunnen zijn: meer klanten, meer omzet, meer zichtbaarheid, meer bereik in een groter gebied, meer zichtbaarheid in een lokaal gebied, bijvoorbeeld in regio Brielle. Ik kan je daarbij helpen. Dus heb je interesse? Vraag dan een gratis kansenonderzoek aan.

Adwords onderzoek

Ik help graag bedrijven in Brielle met het opzetten en verbeteren van Adwords campagnes in Google. Maar wil je eerst weten waar jou kansen liggen? Vraag dan nu een gratis Adwords kansenonderzoek aan.

Adwords uitbesteden of zelf doen

Adwords uitbesteden of wil je het zelf doen? Deze beslissing hangt af van een aantal factoren, namelijk hoeveel tijd heb je, hoeveel interesse heb je,  hoe leergierig ben je, hoe snel krijg je iets in de vingers en hoeveel risico durf je te lopen.

Als je veel tijd hebt, erg leergierig bent, alles snel in de vingers hebt en bereidt bent veel leergeld te investeren, dan is het logisch om te kiezen voor Google Adwords zelf doen. Echter adviseer ik je dan wel om een Google Adwords coach te nemen of een Google Adwords opleiding te volgen.

Heb je helemaal geen zin in die studieboeken of krijg je al hoofdpijn van het idee om het allemaal zelf te doen, dan zou ik kiezen voor een Adwords bureau.

Als je kiest voor een Adwords bureau, dan betekent dat niet dat je totaal niets meer voor hoeft te doen, tenminste voor 90% hoef je niets te doen. Het is namelijk belangrijk dat de Adwords specialist of Adwords expert weet wat er allemaal loopt binnen jouw onderneming.

Bijvoorbeeld, als de stroom in Brielle ineens uitvalt of als je al een te volle agenda hebt, dan is het belangrijk dat de advertenties wat minder hard draaien. Ik kan je hierbij ondersteunen op elk gewenst moment.

De voordelen van een Adwords bureau

Laat experts aan het werk

Je hoeft geen kennis op te doen, want ik heb die kennis al in huis en zet die kennis in om jou te helpen.

Focus op je eigen bedrijf

Je hoeft geen focus te verliezen, want ik zorg voor een betere zichtbaarheid in Google.

Geen leergeld betalen

Je hoeft geen leergeld te betalen, want ik weet hoe je direct goed van start kan gaan met Adwords.

Geen tijdverspilling

Je hoeft geen zee van tijd te investeren, want ik help je om jouw vindbaarheid in Google te vergroten.

Adwords marketing

Iedereen wil meer omzet. De snelste weg naar meer omzet is meer marketing. Zo simpel is het. Je kunt alles proberen, maar als potentiële klanten je niet kunnen vinden, dan houdt het op. 

Naast mond op mond reclame is de vindbaarheid op Google het belangrijkste. Bijna iedere klantreis start met enkele globale zoekopdrachten in Google. Daarna worden de zoekopdrachten specifieker. Na het vinden van het juiste bedrijf of de geschikte persoon, wordt er een afspraak gemaakt of bestelling geplaatst.

Als je niet vindbaar bent in die vereenvoudigde klantreis, dan krijg je minder klanten. Zorg er dus voor dat je vindbaar bent in Google. Dit kan je op verschillende manieren doen. Je kunt hard werken aan je zoekmachine optimalisatie, oftewel SEO, of je kunt gaan Adverteren op Google.

Adverteren in Google is de snelste en meest doelgerichte manier om online zichtbaar te zijn in Google, want met SEO duurt het meestal iets langer voordat je echt zichtbaar bent in Google. Met Adwords marketing kun je vrijwel direct een mooie positie claimen en als je het goed doet, dan krijg je ook meteen bezoekers naar je website.

Bij zo’n belangrijk marketing kanaal, zoals Google Adwords, kan het fijn zijn om een Adwords expert of Adwords specialist in te huren, want Adwords is totaal niet gratis. Het advertentieplatform kan behoorlijk in de papieren lopen als je niet uitkijkt. Wil je weten welke kansen jij kan benutten met effectieve Adwords campagnes? Vraag dan een gratis kansenonderzoek aan.

 

Adwords uitbesteden kosten

Wat kost een Adwords uitbesteden? Dit zijn de prijzen die ik hanteer voor het beheer van Adwords campagnes. De onderstaande prijzen zijn exclusief opstartkosten. De opstartkosten variëren van 400 tot 2000 euro, meestal 750 euro (excl. btw). 

Brons

297
Maand
  • Tot €1000 budget
  • Adwords maximaal benutten
  • Maandelijkse rapportage van alle Adwords statistieken
  • Dagelijkse optimalisatie van alle Adwords campagnes
  • Inkomende telefoongesprekken meten (+meerprijs)
  • Dynamische campagnes (+meerprijs)
  • Feeds maken met Channable (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte banners (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte video's (+meerprijs)
Standard

Zilver

597
Maand
  • Tot €2500 budget
  • Adwords maximaal benutten
  • Maandelijkse rapportage van alle Adwords statistieken
  • Dagelijkse optimalisatie van alle Adwords campagnes
  • Inkomende telefoongesprekken meten (+meerprijs)
  • Dynamische Adwords campagnes (+meerprijs)
  • Feeds maken met Channable (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte banners (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte video's (+meerprijs)
Populair

Goud

897
Maand
  • Tot €5000 budget
  • Adwords maximaal benutten
  • Maandelijkse rapportage van alle Adwords statistieken
  • Dagelijkse optimalisatie van alle Adwords campagnes
  • Inkomende telefoongesprekken meten (+meerprijs)
  • Dynamische campagnes (+meerprijs)
  • Feeds maken met Channable (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte banners (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte video's (+meerprijs)
Knallen

Platium

Meer budget
  • Vanaf €5000 budget
  • Adwords maximaal benutten
  • Maandelijkse rapportage van alle Adwords statistieken
  • Dagelijkse optimalisatie van alle Adwords campagnes
  • Inkomende telefoongesprekken meten (+meerprijs)
  • Dynamische campagnes (+meerprijs)
  • Feeds maken met Channable (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte banners (+meerprijs)
  • Campagne met handgemaakte video's (+meerprijs)
Opschalen

Aanvullend

Wij werken niet met langdurige contracten. Je kunt bij ons maandelijks opzeggen. Uiteraard doen wij er alles aan om een duurzame relatie op te bouwen door goede prestaties te leveren. Daarnaast zijn de bovenstaande prijzen exclusief opstartkosten en exclusief de kosten aan Google Adwords, lees voor dit laatste ook het kopje Adwords budget hieronder. 

Adwords budget

Adwords is bedoeld om bezoekers naar je website te krijgen. Elke klik of interactie met jouw advertentie en dus website kost geld. Het geld dat je betaald voor die interacties heb ik in het bovenstaande schema Adwords budget genoemd.

Binnen elk pakket hanteren wij een maximum aan Adwords kosten. Dit is logisch, want als ga je meer gaat betalen aan Adwords, dan kost het meer tijd om het Adwords account te onderhouden en optimaliseren.

Het werkt dus als volgt: In pakket Brons is het maximum Adwords budget 1000 euro per maand. Deze kosten zijn exclusief de beheerskosten. Bij pakket Brons komen is nog 297 euro (ex btw) kosten bij. 

Uiteraard zullen wij met je meedenken als je bijvoorbeeld maar voor 350 euro wil adverteren, dan zullen wij in overleg de beheerskosten verlagen. Hetzelfde geld als je bijvoorbeeld in een goede maand 1300 euro uitgeeft aan Adwords kosten, dan zullen wij echt niet meteen het pakket verhogen naar pakket Zilver. 

Een duurzame samenwerking is voor mij het allerbelangrijkste. Ik wil alleen het beste voor de ondernemers waarmee ik samen werk.

Adwords maximaal benutten

Adwords heeft honderden functies en opties. Bij ieder pakket benutten wij alle functies en opties. We houden niets achterwege. Dit doen wij om maximaal gebruik te maken van Adwords en zodoende de kans op succes te verhogen. Ik weet niet hoe ervaren jij als bezoeker van deze webpagina bent, maar hieronder heb ik een aantal opties toegelicht om je een indruk te geven.

Bijvoorbeeld mobiele vs desktop bezoekers. Meestal gaan de bezoekers die op een desktop werken sneller over tot een gewenste actie (aankoop, inschrijving etc.), dan een bezoeker die met zijn mobiel op je website komt. Het heeft dan geen nut om hetzelfde per interactie te betalen. Voor Desktop gebruikers stel ik het bedrag dan hoger in dan voor mobiele gebruikers. 

Bijvoorbeeld landelijk vs lokale advertenties. In veel gevallen zijn bezoekers op zoek naar een lokale partij waarbij zij een dienst willen afnemen of een aankoop willen doen. Mocht lokale vindbaarheid voor jou ook belangrijk zijn, dan bouw ik veel lokale advertenties in plaats van landelijke advertenties, zodat potentiële klanten het gevoel krijgen dat zij daadwerkelijk bij een lokale onderneming terecht kunnen. 

Adwords rapportage

Maandelijks sturen wij een rapportage om de voortgang van jouw Adwords account door te geven. Dit is belangrijk omdat het ook een handvat biedt bij het monitoren van de vooraf bepaalde strategie. Daarnaast krijg je zelf ook meer inzicht in wat ik precies doe en wat voor handelingen er in de maandelijkse beheerskosten zitten. Afhankelijk van wat de doelstellingen zijn, wordt op basis van de doelen een duidelijk overzicht weergegeven, hieronder enkele voorbeelden.

Bijvoorbeeld je hebt als doel meer aankopen krijgen in je webshop. Het is dan belangrijk om te weten hoeveel aankopen je iedere maand binnen krijgt en of dat er later meer worden. Het is ook belangrijk om continue te monitoren hoeveel orders er binnenkomen, wat is orders bij elkaar hebben gekost, wat de kosten per order zijn en wat de bruto winst minus de Adwords kosten zijn. Dit wordt allemaal gemeten met Google Adwords, dus jij als ondernemer hoeft niets handmatig door te geven.

Bijvoorbeeld je wilt het aantal aanvragen verhogen als lokale dienstverlenende partij. Het is dan belangrijk om te weten hoeveel aanvragen je per maand binnen krijgt en of dat er later meer worden. Het is ook belangrijk om te weten hoeveel mensen er na een aanvraag daadwerkelijk een betalende klant worden, maar ook hoeveel kost het om één klant te krijgen en op welke zoektermen de meeste aanvragen binnenkomen.

Adwords optimalisatie

Dagelijks controleer ik alle advertenties en kijk ik of er optimalisatie mogelijkheden zijn. Dit is enerzijds bedoeld om het vooraf besproken budget in de gaten te houden, maar anderzijds ook om snel te schakelen op eventuele kansen die zich voordoen. Naast deze controle reserveer ik, gebaseerd op het pakket, een aantal uur om echt door te bouwen aan de vooraf besproken doelstellingen. Even vluchtig kijken en vervolgens weer iets anders doen, dat zit er bij mij niet in. 

Waaraan moet je denken als ik het heb over door bouwen? Denk bijvoorbeeld aan nieuwe tekstadvertenties maken die beter presteren, denk aan budgetverdeling goed instellen om een specifieke regio meer aandacht te geven, denk aan niet relevante zoekwoorden uitsluiten, denk aan zoekwoorden toevoegen met betere en nieuwe advertenties, denk aan websites uitsluiten bij een display campagne, denk aan betere remarketing doelgroepen instellen en toepassen en ga zo maar door. Eigenlijk te veel om op te noemen. 

De combinatie tussen een uitgebreide opstartfase en het continue optimaliseren van de Adwords campagnes zorgt ervoor dat Adwords steeds meer een prominente rol gaat spelen binnen jou marketing activiteiten.

Opstart

57
Eenmalig
  • Jouw webbouwer verwerkt de tools in de website
  • Ik verwerk de tools in Adwords

Opstart

97
Eenmalig
  • Ik verwerk de tools in jouw website
  • Ik verwerk de tools in Adwords

Tools

29
Maand
  • Maximaal 1000 sessies per maand

Tools

59
Maand
  • Maximaal 5000 sessies per maand

Telefoon gesprekken meten​

Het meten van telefoongesprekken is niet eenvoudig, maar met diverse tools is het mogelijk geworden. Wat bedoel ik precies met telefoongesprekken meten? Als de telefoon overgaat, dan wil ik als marketeer weten waar dat belletje vandaan komt. Komt dit van een advertentie in de krant of komt het van een effectieve Adwords advertentie. Het kunnen meten van telefoongesprekken zorgt ervoor dat ik kan bepalen of een bepaalde Adwords campagne wel werkt of niet.

De geavanceerde tools maken het voor mij ook mogelijk om te zien op welke zoektermen en via welke advertenties de bezoekers zijn binnengekomen op de website en uiteindelijk hebben gebeld. Deze informatie is ook weer cruciaal voor het optimaliseren .

Het meten van telefoongesprekken heeft wel een meer prijs bovenop de beheerskosten. Dit is vanwege de maandelijkse kosten van die geavanceerde tools. De kosten variëren, afhankelijk van het gebruik, van 29 euro tot 59 euro per maand. Als jouw website meer dan 5000 sessies per maand, dan zullen de maandelijkse kosten iets hoger zijn dan 59 euro per maand. De opstartkosten zijn 57 euro (excl btw) als ik alleen de tools opzet in Adwords en 97 euro (excl btw) als ik de tools opzet in zowel de website als in Adwords. 

Dynamische zoekwoorden

Dynamische campagnes zijn geautomatiseerde campagnes gecreerd door Google zelf. Dit klikt misschien in de eerste instantie erg ingewikkeld. Google scant bij deze optie jouw website, net zoals het iedere andere website scant en gebruikt wat er op jouw website staat als brandstof om relevante zoektermen te bepalen en relevante advertentieteksten op te stellen. Erg geavanceerd dus. 

Dit optie is erg interessant bij een goed ontwikkelde website met makkelijk leesbare code (voor Google uiteraard). Bijvoorbeeld voor een grote webshop met veel belangrijke categorieën en producten, maar ook voor een dienstverlenende partij met veel diensten. De optie dekt alle gaten tussen de handgemaakte campagnes. Wat bedoel je daarmee?

Als je bijvoorbeeld adverteer op ‘Adwords uitbesteden Den Haag’ en ‘SEA specialist Den Haag’, dan kan het zijn dat Google met dynamische campagnes ook gaat adverteren op ‘lokale advertenties maken in Google’. Iets waar ik bijvoorbeeld voor mijzelf misschien wel helemaal niet aan heb gedacht. Natuurlijk wel, maar voor de uitleg was het een makkelijk voorbeeld. Het gat is daarmee dus gedekt. Deze optie zorgt ervoor dat je op veel meer zoektermen zichtbaar bent, zoektermen waar je van te voren misschien helemaal niet aan hebt gedacht.

Brons

97
Maand
  • Dynamische tekstadvertenties
  • Dynamische zoekwoorden

Zilver

197
Maand
  • Dynamische tekstadvertenties
  • Dynamische zoekwoorden

Goud

297
Maand
  • Dynamische tekstadvertenties
  • Dynamische zoekwoorden

Platium

Contact opnemen
  • Dynamische tekstadvertenties
  • Dynamische zoekwoorden

Small

29
Maand
  • 500 producten
  • 1 webshop
  • 3 feeds

Medium

49
Maand
  • 5 000 producten
  • 2 webshops
  • 6 feeds

Large

99
Maand
  • 15 000 producten
  • 3 webshops
  • 15 feeds

XL

149
Maand
  • 30 000 producten
  • 5 webshops
  • 30 feeds

Feeds van Channable

Channable is een systeem waarmee je feeds kunt maken voor diverse platformen, waaronder Adwords. Het systeem is handig bij het maken van een kwalitatieve feeds voor bijvoorbeel Google Shopping campagnes en product display advertenties. Het maken van een feed is in de meeste gevallen alleen nodig bij een webshop. Dus heb je geen webshop, dan is deze upgrade niet van toepassing.

De kwaliteit van een feed is belangrijk voor de advertenties. Je wilt namelijk niet de verkeerde afbeelding bij een product zien staan. Hiermee verspil je geld en het geeft een verkeerd beeld van jouw bedrijf.

De upload frequentie is ook belangrijk. Wat bedoel ik hiermee? De feed moet minimaal één keer dag worden geupdatet met alle aanpassingen in de webshop, denk aan voorraad, teksten en afbeeldingen. Je wilt voorkomen dat je gaat adverteren met producten die niet meer op voorraad zijn.

De bovenstaande problemen kunnen met Channable worden opgelost. De kosten voor deze upgrade zijn gelijk aan de kosten die Channable in rekening brengt. Het opzetten van het account en het maken en/of optimaliseren van de feeds vallen onder de opstart- en beheerskosten. 

Adwords campagnes met banners

Binnen Adwords kun je adverteren met banners. De banners worden dan getoond op andere websites. Je bent het ongetwijfeld wel eens tegengekomen, je bezoekt een website of webshop en vervolgens zie je overal banners verschijnen van de website dat je hebt bekeken. Dit zijn remarketing display advertenties gemaakt met zelfgemaakte banners of geautomatiseerde banners. 

Met zelfgemaakte banners bedoel ik banners die door een designer zijn gemaakt en in verschillende formaten zijn aangepast, waardoor het mogelijk is om op bijna iedere website te kunnen adverteren Met geautomatiseerde banners bedoel ik de standaard templates die Google Adwords heeft ontwikkeld om te kunnen adverteren in het display netwerk.

Display advertenties zorgen voor veel naamsbekendheid en bereik. Het display netwerk is namelijk ontzettend groot en met alle instellingen die in Adwords mogelijk zijn kun je heel gericht of juist heel algemeen adverteren. 

De kosten voor deze upgrade zijn afhankelijk van het pakket. In de pakketten worden alleen de standaard templates van Google Adwords gebruikt. Wil je graag andere banners, dan kan ik die ontwerpen tegen een meerprijs van 75 euro per uur (excl btw). Je mag ook een andere designer inhuren. Echter moet deze designer dan wel rekening houden met de richtlijnen voor een Adwords display advertentie.

 

Brons

97
Maand
  • Tekstadvertenties in display netwerk
  • Banners in display netwerk

Zilver

197
Maand
  • Tekstadvertenties in display netwerk
  • Banners in display netwerk

Goud

297
Maand
  • Tekstadvertenties in display netwerk
  • Banners in display netwerk

Platium

Contact opnemen
  • Tekstadvertenties in display netwerk
  • Banners in display netwerk

Brons

97
Maand
  • Video campagne

Zilver

197
Maand
  • Video campagne

Goud

297
Maand
  • Video campagne

Platium

Contact opnemen
  • Video campagne

Adwords campagnes met video's

Binnen Adwords kun je adverteren met video’s. Deze video’s worden dan voornamelijk getoond op Youtube. Op Youtube wordt de video advertentie meestal aan het begin van de video afgespeeld, maar in sommige gevallen kan de video advertentie ook tussendoor worden afgespeeld. Het ligt er maar net aan hoe de maker van de video waarop jij adverteer zijn instellingen heeft ingesteld. Na het afspelen van de video advertentie wordt je in de meeste gevallen ook nog getoond met een display advertentie op diezelfde pagina.

Video advertenties zijn in de meeste gevallen bedoeld om meer naamsbekendheid en bereik te creëren. Video advertenties worden het meest gebruikt door grote ondernemingen die in een bepaald tijdsbestek zoveel mogelijk mensen willen bereiken. Daarentegen kan het in bepaalde gevallen of situaties ook erg effectief werken voor de wat kleinere ondernemers. 

De kosten van video advertenties zijn afhankelijk van het pakket. Het is wel belangrijk om te weten dat het maken van de video of video’s hier wel buiten vallen. De kosten voor het maken van een video of van meerdere video’s zijn 75 euro per uur (excl. btw). 

Adwords onderzoek

Ik help je graag met het opzetten en verbeteren van jouw Adwords campagnes in Google. Maar wil je eerst weten waar jou kansen liggen? Vraag dan nu een gratis Adwords kansenonderzoek aan.

Adwords optimalisatie

Hieronder staan enkele activiteiten die wij uitvoeren om te zorgen dat jouw Adwords campagnes succesvol worden. Al deze activiteiten vallen onder het opzetten en beheren van jouw Adwords account.

Zoekwoord onderzoek

Belangrijk voor het bepalen van de doelstellingen.

Doelen bepalen

Belangrijk voor het bepalen van de strategie.

Strategie opzetten

Belangrijk voor het bepalen van de soort campagnes.

Effectieve campagnes

Effectieve campagnes passend bij de strategie en doelen.

Goede advertenties

Goede advertenties passend bij de strategie en doelen.

Efficiënte instellingen

Efficiënte instellingen passend bij de strategie en doelen.

Hoge kwaliteitsscore

Voorkom lage kwaliteitsscores in jouw advertenties.

Lage CPC

Voorkom een te hoge kosten per klik in jouw advertenties.

Hoge CTR

Voorkom lage Click-Through-Ratio in jouw advertenties.

Maandelijks rapport

Blijf op de hoogte door onze maandelijkse rapportage. 

Telefonische evaluatie​

Blijf op de hoogte door onze telefonische evaluatie.

Alles eruit halen

Ga voor een duurzame en vruchtbare samenwerking.

Adwords werkwijze

Dit is mijn werkwijze. Dus wil je graag jouw Adwords uitbesteden, dan zijn dit de fases die wij samen doorlopen. Door dit inzichtelijk te maken kom je niet voor verrassingen te staan.

Als eerste een persoonlijk gesprek

Ik start graag met een verhelderend gesprek om meer te weten te komen over jouw onderneming. In dit gesprek kunnen we de gezamenlijke doelstellingen voor jouw Adwords account bepalen.

De onderzoeksfase: Het kansenonderzoek

Vervolgens onderzoek ik diverse zoekwoorden in jouw branche en kijk ik waar er kansen liggen. Daarnaast toets ik of de doelstellingen haalbaar zijn op basis van de gegevens uit het onderzoek.

De opstartfase: Alle campagnes opzetten

Na het bespreken van het kansenonderzoek ga ik voor je aan de slag met het uitvoeren van de gekozen strategie. Een goede start is het halve werk, dus aan deze fase wordt veel tijd besteedt.

De optimalisatiefase: Maandelijks doorbouwen

Na het opzetten wordt er continue doorgebouwd. Het is belangrijk om continue bij te sturen en te kijken waar nog meer kansen liggen. Ik zit er bovenop en kijk dagelijks of de campagnes goed verlopen.

De evaluatiefase: Maandelijks evaluatiegesprek

Iedere maand hebben we contact. Op deze manier blijf je betrokken bij het proces en weet ik wat er allemaal speelt binnen jouw organisatie. We bespreken dan ook de statistieken uit Adwords.

De optimalisatiefase: Maandelijks doorbouwen

Na iedere evaluatie blijf ik doorgaan met het optimaliseren van jouw Adwords campagnes, want het kan altijd beter, meer, goedkoper etc. We gaan altijd voor betere vindbaarheid en lagere kosten.

Veel gestelde vragen over Adwords

Dit zijn enkele vragen die ik in de loop der jaren heb gekregen van andere mensen. Mocht jouw vraag hier niet bij zitten, dan kun je altijd een mail sturen naar thomas@onlinemeersucces.nl.

Wat is Google Adwords?

Google Adwords is een tool van Google om advertenties mee te maken. De tool wordt ook wel omschreven als een advertentieplatform van Google. Dit platform maakt het mogelijk om te adverteren op Google, Youtube of andere websites die bij Google zijn aangesloten. Het is mogelijk om met Google Adwords op een hele brede doelgroep te adverteren of juist op een selecte doelgroep. Oftewel, met Google Adwords kun je meer naamsbekendheid krijgen, meer klanten bereiken en je omzet vergroten.

Wat is het verschil tussen Google Adwords en Google Ads?

Google Ads is de nieuwe naam voor Google Adwords. Google heeft aangegeven dat de nieuwe naam beter past bij alle mogelijkheden die het advertentieplatform nu heden ten daags te bieden heeft. Het woord ‘Adwords’ lijkt toch alleen te gaan over adverteren op woorden (ad van advertentie en words van woorden).

Google Adwords of Google Ads is allang veel meer dan een zoekwoord gedreven advertentieplatform, want je kunt namelijk al een tijdje adverteren op interesses, in-market categorieën, affiniteitsgroepen en nog veel meer andere mogelijkheden. De naamsverandering van Google Adwords naar Google Ads, het maakt niets uit, het platform blijft nog steeds een effectieve manier waarmee je de doelgroep en potentiële klanten kunt bereiken.

Echter betekent een naamverandering wel dat de namen van een aantal diensten en beroepen veranderen. Eigenlijk is het vanaf de naamsverandering geen Adwords uitbesteden meer, maar Google Ads uitbesteden. Adwords bureau bestaat ook niet meer en wordt Google Ads bureau. Adwords specialist gaat vanaf nu over in Google Ads specialist. Adwords expert wordt vanaf nu Google Ads expert.

Adwords onderzoek

Ik help je graag met het opzetten en verbeteren van jouw Adwords campagnes in Google. Maar wil je eerst weten waar jou kansen liggen? Vraag dan nu een gratis Adwords kansenonderzoek aan.

Adwords uitbesteden in Brielle

Ben je op zoek naar een Adwords bureau uit de regio of wil je graag je Adwords uitbesteden of ben je voor plan om een Adwords expert of Adwords specialist in te huren? Klik op één van de onderstaande links of zoek op plaatsnaam.