SEA specialist Noordwijk

Dé SEA strategie die past bij jouw bedrijf en ambitie.

10+ jaar ervaring

In de online marketing branche

13+ miljoen campagnes

Marketing campagnes opgezet

8+ miljoen uitgegeven

Advertentiebudget uitgegeven

100+ succesverhalen

Van bedrijven die wij met marketing hebben geholpen

Hoe start je met SEA?

Wil je starten met SEA en vraag je je af hoe dit traject zich precies verloopt? Als eerst moet je natuurlijk een specialist kiezen waar je de SEA bij wilt uitbesteden. Vervolgens vraag je een offerte aan. Als je bij ons een offerte aanvraagt verloopt het traject als volgt:

Kennismakingsgesprek via de telefoon

Zodra je een offerte hebt aangevraagd zullen wij snel telefonisch contact met u opnemen. In dit contactmoment zullen wij kennis met elkaar gaan maken. Wij als SEA specialisten willen graag weten wie jij als ondernemer bent. Daarnaast maken wij graag kennis met jouw bedrijf. Dit wordt allemaal in dit eerste gesprek besproken.

Vrijblijvende scan/analyse of kansenonderzoek

Na het kennismakinggesprek zullen wij de huidige stand van zaken voor jouw onderzoeken. Dit zal zich uiten in een vrijblijvende scan/analyse of een kansenonderzoek. Hierdoor kan jij heel goed zien waar de kansen voor jouw bedrijf liggen.

Uitgebreider kennismakingsgesprek

Nu kunnen wij een uitgebreider kennismakingsgesprek gaan voeren. Hierbij wordt onder andere de scan/analyse uitgebreid besproken. Daarnaast bespreken wij jouw doelstellingen, ambities en de bedrijfsplannen om de scan/analyse concreet te maken.

Offerte

Na aanleiding van dit uitgebreidere gesprek zullen wij een offerte voor je opstellen. Deze offerte lichten wij het liefst persoonlijk toe. Als je dan nog vragen hebt of er nog onduidelijkheden zijn kunnen wij dit goed voor je uitleggen.

Ben je akkoord?

Als je akkoord bent met de offerte gaan wij direct voor je aan de slag. Het SEA traject voor jouw bedrijf gaat nu echt beginnen.

Tijdens het traject

Als je een SEA traject bij ons start kan je rekenen op maandelijkse evaluaties, rapportages etc. De hoeveelheid evaluaties is volledig afhankelijk van jouw wensen. Dit zullen wij van te voren bespreken en zo kunnen wij aan jouw behoeftes voldoen.

Kunnen we al voor je aan de slag?

Vraag direct een vrijblijvende scan aan. De scan geeft je inzicht en handvatten om betere beslissingen te maken. Cruciaal als je het ons vraagt. Knop op de knop hieronder om de scan aan te vragen.

Liever direct contact?

Ben je klaar om jouw organisatie te laten groeien? Wil je meer weten over onze diensten? Of ben je op zoek naar advies zonder verdere verplichtingen? Neem dan contact met ons op via de beschikbare contactopties.

Veel gestelde vragen over SEA

Hieronder een aantal vragen die ons regelmatig worden gesteld. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, stuur dan een mail naar: info@onlinemeersucces.nl
Wat is SEA?

SEA staat voor Search Engine Advertising, in het Nederlands wordt het ook wel zoekmachine adverteren genoemd. Bij SEA gaat het om de betaalde resultaten die je in zoekmachines ziet. Kies je voor adverteren via Google? Dan is het mogelijk om je advertenties te laten zien op Google, Gmail, YouTube en andere platformen die aangesloten zijn bij Google. Aan Google betaal je dan de kliks per advertentie. Je kunt adverteren op een brede of geselecteerde doelgroep met deze snelle vorm van marketing.

Wat is een SEA specialist?
Een SEA specialist is gespecialiseerd in het adverteren op zoekmachines. Ze weten precies hoe campagnes geoptimaliseerd moeten worden en hoe jij het meeste eruit kan halen. De SEA specialist zorgt hiermee voor meer leads/verkoop, websiteverkeer en uiteindelijk tot meer omzet.
Wat is het voordeel van SEA ten opzichte van andere marketing vormen?

Wat zeer fijn is aan SEA, is dat het een meetbare vorm van marketing is. Met deze inzichten kun je precies zien wat wel en niet effectief is. En mogelijk kun je ontdekken welke regio het beste werkt en veel conversies oplevert en welke regio totaal niet presteert. Deze gegevens maken het mogelijk op de campagnes volledig te optimaliseren. Zo haal je altijd het meeste uit je geld.

Wat is het doel van SEA?

De focus van een SEA-campagne wordt vooraf in onderling overleg bepaald. Over het algemeen streeft men ernaar een conversie te behalen. Echter, wat die conversie voor jou betekent kan volledig anders zijn dan voor iemand anders. Voor de een kan het een verkoop zijn, terwijl het voor de ander het invullen van een offerteformulier kan zijn.

Wat kost een SEA specialist uit Noordwijk?

Het budget dat je maandelijks kwijt bent aan een SEA specialist is zeer variabel. De maandelijkse kosten van een SEA specialist kunnen in twee onderdelen opgedeeld worden. Het is eerste is wat je betaald aan de zoekmachine. Als je gaat adverteren betaal je kosten per klik. Alle kliks samen vormen een bepaald bedrag, dit is je maandelijkse Adspend, wat je aan de zoekmachine betaald. Naast de standaard kosten, komt er een maandelijks beheerstarief bij. Dit omvat het beheer en de optimalisatie van jouw advertenties, zodat jij meer uit je advertentie-uitgaven kunt halen. Als je start met SEA hebben wij ook nog eenmalige opstart kosten voor het opzetten van jouw account.

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Voor SEA betaal je kosten per klik. Het bedrag dat je dan betaald in de maand zijn voor alle kliks die je hebt gekregen. Een andere eigenschap van SEA is dat het een meetbare vorm van online marketing is. Bij SEO gaat dat net wat anders te werk. Hierbij betaal je namelijk niet per klik. Hierbij is het doel om organisch vindbaar te worden in bijvoorbeeld de zoekmachine Google. Het is een langzame vorm van marketing.

Wat levert SEA op?

SEA is door zijn meetbare vorm een gunstige vorm van online marketing voor bedrijven. Met deze gegevens die er verzameld worden kan een SEA specialist ervoor zorgen dat alles uit de campagnes gehaald wordt. Deze advertenties kunnen meerdere voordelen opleveren zoals, het krijgen van meer websitebezoekers, leads en omzet.

99%

Gratis scan

Na het invullen van het formulier, zullen we direct contact met je opnemen om de scan te bespreken.

99%

Vraag ‘m aan.