Mijn naam is Thomas Haring en de afgelopen 8 jaar heb ik veel bedrijven geholpen bij het maken van websites. Ik heb zowel met lokale ondernemers gewerkt die met een kleine website vooral lokaal wilde scoren, maar ook voor grote bedrijven die met een grote webshop flink wilde scoren om Europees niveau.
Mijn ervaring is dat iedere onderneming uniek is en als je dat doorvertaald naar een website, dan is het logisch dat een lokale dienstverlenende partij een andere website strategie nodig heeft, dan een internationale B2B business. Ik ben goed in het bepalen van een duurzame website strategie die aansluit bij jouw onderneming, maar ook zorgt dat je goed gaat scoren in alle zoekmachines.
Een goede website is van essentieel belang voor een onderneming. Het is enerzijds een beeld van de onderneming die men vaak het eerste ziet, maar anderzijds is het ook een goed marketing kanaal, waarmee je continue nieuwe klanten kunt binnen krijgen. De vraag is alleen hoe ziet jouw website strategie eruit en wat past het beste bij jouw onderneming.
Waarom je een nieuwe website moet maken of waarom je überhaupt een website moet maken (mocht je er nog geen website hebben) wordt bepaald door de ondernemer. Redenen van een goede website zijn: Meer klanten, meer omzet, meer zichtbaarheid, meer bereik in een groter gebied, meer zichtbaar zijn in een lokaal gebied etc. Een goede website is een kans om jouw bedrijf te laten groeien, tenminste als de website goed in elkaar zit. Wil je weten hoe goed jouw website op dit moment scoort? Vraag dan een gratis website scan aan.