Zoekmachine optimalisatie bureau

10+ jaar ervaring

In de online marketing branche

13+ miljoen campagnes

Marketing campagnes opgezet

100+ posities gestegen

Posities in zoekmachines gestegen

100+ succesverhalen

Van bedrijven die wij met zoekmachine optimalisatie hebben geholpen

Hoe werkt een zoekmachine optimalisatie bureau?

Wil je starten met zoekmachine optimalisatie en vraag jij je af hoe dit traject zich precies verloopt? Als eerst moet je natuurlijk bureau kiezen waar je de zoekmachine marketing wilt uitbesteden. Vervolgens vraag je een offerte aan. Als je bij ons een offerte aanvraagt verloopt het traject als volgt:

1. Kennismakingsgesprek via de telefoon

Zodra jij een offerte hebt aangevraagd zullen wij snel telefonisch contact met je opnemen. In dit contactmoment zullen wij kennis met elkaar gaan maken. Wij als marketingbureau willen graag weten wie jij als ondernemer bent. Daarnaast maken wij graag kennis met jouw bedrijf. Dit wordt allemaal in dit eerste gesprek besproken.

2. Vrijblijvende scan/analyse of kansenonderzoek

Na het kennismakinggesprek zullen wij de huidige stand van zaken voor jouw onderzoeken. Dit zal zich uiten in een vrijblijvende scan/analyse of een kansenonderzoek. Hierdoor kan jij heel goed zien waar de kansen voor jouw bedrijf liggen.

3. Uitgebreider kennismakingsgesprek

Nu kunnen wij een uitgebreider kennismakingsgesprek gaan voeren. Hierbij wordt onder andere de scan/analyse uitgebreid besproken. Daarnaast bespreken wij jouw doelstellingen, ambities en de bedrijfsplannen om het de scan/analyse concreet te maken.

4. Offerte

Na aanleiding van dit uitgebreidere gesprek zullen wij een offerte voor jou opstellen. Deze offerte lichten wij het liefst persoonlijk toe. Als je dan nog vragen hebt of er nog onduidelijkheden zijn kunnen wij dit goed voor je uitleggen.

5. Ben je akkoord?

Als je akkoord bent met de offerte gaan wij direct voor jou aan de slag. Het zoekmachine optimalisatie traject voor jouw bedrijf gaat nu echt beginnen.

6. Tijdens het traject

Als je een zoekmachine optimalisatie traject bij ons start kan je rekenen op maandelijkse evaluaties, rapportages etc. De hoeveelheid evaluaties is volledig afhankelijk van jouw wensen. Dit zullen wij van te voren bespreken en zo kunnen wij aan jouw behoeftes voldoen.

Kunnen we al voor je aan de slag?

Vraag direct een vrijblijvende scan aan. De scan geeft je inzicht en handvatten om betere beslissingen te maken. Cruciaal als je het ons vraagt. Knop op de knop hieronder om de scan aan te vragen.

Liever direct contact?

Ben je klaar om jouw organisatie te laten groeien? Wil je meer weten over onze diensten? Of ben je op zoek naar advies zonder verdere verplichtingen? Neem dan contact met ons op via de beschikbare contactopties.

Veel gestelde vragen over zoekmachine optimalisatie

Hieronder een aantal vragen die ons regelmatig worden gesteld. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, stuur dan een mail naar: info@onlinemeersucces.nl.

Wat is zoekmachine optimalisatie?

Zoekmachine optimalisatie is de Nederlandse term voor SEO. Het zorgt ervoor dat een website of webshop beter vindbaar is in een zoekmachine. Hierbij verbeter je diverse aspecten van een website om beter vindbaar te worden tussen de organische zoekresultaten van een zoekmachine. Daarnaast heb je ook nog werkzaamheden, zoals het verkrijgen van backlinks die hierbij horen. Dit hoort allemaal bij zoekmachine optimalisatie.

Wat is het doel van zoekmachine optimalisatie?

Het doel van zoekmachine optimalisatie is het organisch hoger komen in Google. Organische zoekresultaten zijn resultaten in de zoekmachine waar je niet voor hoeft te betalen. Je kan deze resultaten herkennen aan de ontbreken van de advertentie tekst, wat wel boven de advertenties te vinden is. Het doel van zoekmachine optimalisatie is om op het gewenste zoekwoord zo hoog mogelijk tussen deze organische zoekresultaten te komen.

Hoe lang duurt zoekmachine optimalisatie?

Hoe lang het duurt om zoekmachine optimalisatie uit te voeren is afhankelijk van meerdere factoren. Deze factoren zijn onder andere de concurrentie, het type zoekwoord, domeinautoriteit en het linkprofiel. Over het algemeen is zoekmachine optimalisatie een langdurig proces. Is er veel concurrentie op de markt? Heb je een lage domeinautoriteit en een minder goed linkprofiel? Dan duurt het langer om hogere posities te krijgen. Heb je al deze factoren wel dan zal het sneller gaan. Uiteindelijk is de tijd dat het kost om zoekmachine optimalisatie uit te voeren volledig afhankelijk van jouw zoekwoorden, markt en website. Wil je weten hoe jouw website er momenteel voor staat? Dan kan je bij ons een gratis SEO scan aanvragen.

Wat kost zoekmachine optimalisatie?

De kosten voor zoekmachine optimalisatie zijn volledig afhankelijk van jouw budget. Natuurlijk betaal je niks voor de klik die je genereert op Google, maar om hoger te komen in Google voor de gratis kliks zijn wel werkzaamheden aan verbonden. De kosten voor deze werkzaamheden zijn onder andere afhankelijk van de concurrentie op de zoekwoorden, waar jij op gevonden wilt worden. Wil je weten wat het bij ons kost om zoekmachine optimalisatie aan uit te besteden? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de drie belangrijkste pijlers van zoekmachine optimalisatie?

De drie belangrijkste pijlers van zoekmachine optimalisatie zijn content, techniek en linkbuilding. Dit zijn allemaal factoren die erg belangrijk zijn in het stijgen van posities in de zoekmachines. Als je dus start met zoekmachine optimalisatie krijg je met al deze 3 pijlers te maken.

Waarom Onlinemeersucces.nl als zoekmachine optimalisatie bureau?

Wij van Onlinemeersucces.nl hebben al ruim 10 jaar ervaring met het uitvoeren van zoekmachine optimalisatie. Wij hebben dit dan ook al voor veel verschillende ondernemingen en branches succesvol uitgevoerd. Met al deze kennis en ervaring die wij over de jaren hebben opgedaan hebben wij een ultieme zoekmachine optimalisatie strategie ontwikkeld. Wil jij ook graag hogere posities in Google halen? Neem dan contact met ons op.

99%

Gratis scan

Na het invullen van het formulier, zullen we direct contact met je opnemen om de scan te bespreken.

99%

Vraag ‘m aan.