Google Ads uitbesteden

Wij maken jouw Google Ads campagnes winstgevend.

10+ jaar ervaring

In de online marketing branche

13+ miljoen campagnes

Marketing campagnes opgezet

8+ miljoen uitgegeven

Advertentiebudget uitgegeven

100+ succesverhalen

Van bedrijven die wij met marketing hebben geholpen

Hoe start je met Google Ads?

Wil je starten met Google Ads en vraag je je af hoe dit traject zich precies verloopt? Als eerst moet je natuurlijk een specialist kiezen waar je de Google Ads bij wilt uitbesteden. Vervolgens vraag je een offerte aan. Als je bij ons een offerte aanvraagt verloopt het traject als volgt:

1. Kennismakingsgesprek via de telefoon

Zodra je een offerte hebt aangevraagd zullen wij snel telefonisch contact met u opnemen. In dit contactmoment zullen wij kennis met elkaar gaan maken. Wij als marketingbureau willen graag weten wie jij als ondernemer bent. Daarnaast maken wij graag kennis met jouw bedrijf. Dit wordt allemaal in dit eerste gesprek besproken.

2. Vrijblijvende scan/analyse of kansenonderzoek

Na het kennismakinggesprek zullen wij de huidige stand van zaken voor jouw onderzoeken. Dit zal zich uiten in een vrijblijvende scan/analyse of een kansenonderzoek. Hierdoor kan jij heel goed zien waar de kansen voor jouw bedrijf liggen.

3. Uitgebreider kennismakingsgesprek

Nu kunnen wij een uitgebreider kennismakingsgesprek gaan voeren. Hierbij wordt onder andere de scan/analyse uitgebreid besproken. Daarnaast bespreken wij jouw doelstellingen, ambities en de bedrijfsplannen om het de scan/analyse concreet te maken.

4. Offerte

Na aanleiding van dit uitgebreidere gesprek zullen wij een offerte voor je opstellen. Deze offerte lichten wij het liefst persoonlijk toe. Als je dan nog vragen hebt of er nog onduidelijkheden zijn kunnen wij dit goed voor je uitleggen.

5. Ben je akkoord?

Als je akkoord bent met de offerte gaan wij direct voor je aan de slag. Het Google Ads traject voor jouw bedrijf gaat nu echt beginnen.

6. Tijdens het traject

Als je een Google Ads traject bij ons start kan je rekenen op maandelijkse evaluaties, rapportages etc. De hoeveelheid evaluaties is volledig afhankelijk van jouw wensen. Dit zullen wij van te voren bespreken en zo kunnen wij aan jouw behoeftes voldoen.

Kunnen we al voor je aan de slag?

Vraag direct een vrijblijvende scan aan. De scan geeft je inzicht en handvatten om betere beslissingen te maken. Cruciaal als je het ons vraagt. Knop op de knop hieronder om de scan aan te vragen.

Liever direct contact?

Ben je klaar om jouw organisatie te laten groeien? Wil je meer weten over onze diensten? Of ben je op zoek naar advies zonder verdere verplichtingen? Neem dan contact met ons op via de beschikbare contactopties.

Veel gestelde vragen over Google Ads

Dit zijn enkele vragen die wij in de loop der jaren hebben gekregen van andere mensen. Mocht jouw vraag hier niet bij zitten, dan kun je altijd een mail sturen naar info@onlinemeersucces.nl.

Wat is Google Ads?

Google ads is een advertentieplatform van Google. Je kan hierop advertenties maken en die worden dan op verschillende platformen getoond. Je kan dan bijvoorbeeld denken aan de Google zoekmachine, YouTube, Gmail of andere platformen die gekoppeld zijn aan Google. Met Google ads kan je jouw doelgroep bereiken. Oftewel het kan voor meer naamsbekendheid, klanten en omzet zorgen.

Wat kost het uitbesteden van Google Ads?

De kosten van het uitbesteden van Google Ads is afhankelijk van verschillende factoren. Je hebt als eerst een bedrag dat aan Google betaald moet worden. Dit wordt ook wel het maandelijkse “ad spend” genoemd. Google betaal je per klik op de advertenties. Alle klikken samen vormen het maandelijkse ad spend. Een Google Ads specialist kan ervoor zorgen dat jouw gewenste Ad spend optimaal gespendeerd wordt. Vervolgens heb je nog eenmalige opstart kosten. Deze heb je bij het begin van het uitbesteden van jouw Google Ads. De advertenties worden dan opgezet en het account wordt klaar gemaakt voor adverteren. Vervolgens heb je elke maand een manager fee. Dit betaal je aan het Google Ads bureau voor het beheren en optimaliseren van jouw advertenties.

Welke type Google Ads campagne zijn er?

Google Ads bestaat uit verschillende soorten campagnes. Je hebt zoekcampagnes, shopping campagnes, display campagnes en video campagnes. Al deze soorten campagnes worden met een specifiek doel ingezet.

Wat is het verschil tussen Google Adwords en Google Ads?

Google Ads is de nieuwe naam voor Google Adwords. Google heeft aangegeven dat de nieuwe naam beter past bij alle mogelijkheden die het advertentieplatform nu heden ten daags te bieden heeft. Het woord ‘Adwords’ lijkt toch alleen te gaan over adverteren op woorden (ad van advertentie en words van woorden). Google Adwords of Google Ads is allang veel meer dan een zoekwoord gedreven advertentieplatform, want je kunt namelijk al een tijdje adverteren op interesses, in-market categorieën, affiniteitsgroepen en nog veel meer andere mogelijkheden. De naamsverandering van Google Adwords naar Google Ads, het maakt niets uit, het platform blijft nog steeds een effectieve manier waarmee je de doelgroep en potentiële klanten kunt bereiken.

Waarom Google Ads uitbesteden?

Regelmatig zien wij ondernemers geld verliezen doordat ze zelf de Google Ads willen uitvoeren. Door het uit te besteden aan een Google Ads specialist kan jij dat voorkomen. Wij hebben al ruim 10 jaar ervaring met het maken en beheren van advertenties. Onze specialisten weten precies hoe ze jou advertenties optimaal kunnen laten draaien. Zo bespaar jij tijd en kan je je focussen op de kerntaken van je onderneming.

Houd ik toegang tot mijn Google Ads account?

Ja, als wij aan de slag gaan met jouw Google Ads dan hou je altijd toegang tot je account. Alles is dus voor jou transparant en inzichtelijk.

Wat levert Google Ads op?

Google ads kan veel opleveren voor een onderneming. Hoe beter de advertenties worden ingezet hoe meer het kan opleveren. Daarnaast is het een meetbare vorm van online marketing. Dat houdt in dat je het volledig kan optimaliseren voor maximaal resultaat. Je bereikt met Google Ads meer klanten, die weer kunnen resulteren tot blijvende klanten. De conversies lopen op en dus ook de omzet van jouw onderneming. Meer omzet kan weer meer winst betekenen waardoor jouw bedrijf kan gaan groeien. Wat natuurlijk het allerbelangrijkst is.

99%

Gratis scan

Na het invullen van het formulier, zullen we direct contact met je opnemen om de scan te bespreken.

99%

Vraag ‘m aan.