SEO uitbesteden

Wij maken jouw website zo vindbaar mogelijk en maximaliseren het aantal websitebezoekers

SEO uitbesteden

SEO uitbesteden voor meer online succes

SEO specialist– Wij zijn Onlinemeersucces.nl, een team van SEO specialisten dat al jaren diverse ondernemingen helpt bij het verkrijgen van betere posities in Google. Bij elkaar ruim 9 jaar ervaring. Met deze bult aan ervaring willen wij graag jouw website optimaliseren, zodat jouw bedrijf beter gevonden wordt op Google. Naast SEO maken wij ook doelgerichte website en resultaatgerichte webshops. Wil je hier meer over weten? Neem dan eventjes contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. SEO, een specialisme die, mits het goed wordt ingezet, ervoor gaat zorgen dat jouw bedrijf goed gevonden wordt in Google. Daarbij is het soort onderneming erg belangrijk. Iedere onderneming is namelijk uniek. Daarom is iedere SEO aanpak ook uniek. In grote lijnen komt het echter overeen, maar lang niet iedere onderneming vaart goed op dezelfde SEO strategie. Dit is waar wij ook goed in zijn. Wij bepalen samen met jou, en gebaseerd op data uit verleden, de juiste SEO strategie. Vervolgens voeren wij dit consequent uit en behalen wij de gewenste resultaten. Goed gevonden worden! Dat is het doel. En dat doen we door goede posities in Google te realiseren. Als SEO specialist praten we graag over ons vak. Daarom willen wij het liefst eerst rond de tafel zitten om een goed beeld te krijgen van jouw website en de beoogde doelstelling. Wij zijn open en eerlijk. Dus we leggen graag onze mogelijkheden helder en transparant aan je uit. Geen verrassingen of kleine lettertjes. Gewoon in duidelijke taal en met een heldere aanpak.

Hoe werkt SEO uitbesteden?

Wil je starten met SEO en vraag jij je af hoe dit traject zich precies verloopt? Als eerst moet je natuurlijk een specialist kiezen waarbij je de SEO wilt uitbesteden. Vervolgens vraag je een offerte aan. Als je bij ons een offerte aanvraagt verloopt het traject als volgt:
Zodra je een offerte hebt aangevraagd zullen wij snel telefonisch contact met je opnemen. In dit contactmoment zullen wij kennis met elkaar gaan maken. Wij als SEO specialist willen graag weten wie jij als ondernemer bent. Daarnaast maken wij graag kennis met jouw bedrijf. Dit wordt allemaal in dit eerste gesprek besproken.
Na het kennismakinggesprek zullen wij de huidige stand van zaken voor jouw onderzoeken. Dit zal zich uiten in een vrijblijvende scan/analyse of een kansenonderzoek. Hierdoor kan jij heel goed zien waar de kansen voor jouw bedrijf liggen.
Nu kunnen wij een uitgebreider kennismakingsgesprek gaan voeren. Hierbij wordt onder andere de scan/analyse uitgebreid besproken. Daarnaast bespreken wij jouw doelstellingen, ambities en de bedrijfsplannen om het de scan/analyse concreet te maken.

Je kan SEO opdelen in 3 pilaren. Deze pilaren zijn techniek, content en linkbuilding. Voor een effectief resultaat is het belangrijk dat dit op de juiste manier gebeurd. Gebruik je de foute werkwijzen om dit te doen wordt je afgestraft door de zoekmachines en kan je gaan dalen in de zoekmachine in plaats van stijgen. Zonder de juiste strategie en middelen kan SEO extreem moeilijk zijn om uit te voeren. SEO uitbesteden aan een SEO bureau kan hiervoor de oplossing zijn. Je hoeft er zelf geen tijd meer aan te besteden en kan je volledig focussen op jouw onderneming. De specialist regelt dan de SEO voor jou!

Als je akkoord bent met de offerte gaan wij direct voor jou aan de slag. Het SEO traject voor jouw bedrijf gaat nu echt beginnen.
Als je een SEO traject bij ons start kan je rekenen op maandelijkse evaluaties, rapportages etc. De hoeveelheid evaluaties is volledig afhankelijk van jouw wensen. Dit zullen wij van te voren bespreken en zo kunnen wij aan jouw behoeftes voldoen.

SEO uitbesteden Heerhugowaard

Hieronder vind je enkele vragen die wij regelmatig voorbij horen komen. Mocht jouw vraag er nog niet bij staan, laat dat dan even weten door een mail te sturen naar info@onlinemeersucces.nl.

SEO staat voor zoekmachine optimalisatie. Het is één van de belangrijkste vormen van online marketing. Dagelijks worden er wereldwijd ruim 3,5 miljard zoekopdrachten gedaan op Google. Zo zie je gelijk waarom dit zo belangrijk is voor jouw onderneming. Door middel van SEO zorg je ervoor dat je hoger komt in de organische resultaten van zoekmachines. Je vindbaarheid voor potentiële klanten wordt dus hoger en je websitebezoekers stijgen.

Het verschil tussen SEO en SEA is het wel of niet betalen voor kliks. SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren in zoekmachines. Als je wilt adverteren in Google, dan kan je dat doen door middel van Google Ads, voorheen Google Adwords. Als mensen op jouw organische zoekresultaten klikken, dan hoef je niets te betalen. Bij de advertenties aan de boven- en onderkant is dat anders.

SEO is om diverse redenen erg belangrijk. De belangrijkste reden is het zichtbaar zijn voor potentiële klanten, oftewel voor jouw doelgroep. Met SEO kan je op lange termijn veel rendement halen uit hogere posities, mits de SEO werkzaamheden op de juiste manier worden uitgevoerd. De organische kliks zijn gratis, dus als je eenmaal een mooie positie in Google hebt geclaimd, dan pluk je daar nog lang de vruchten van.

Je kan SEO opdelen in 3 pilaren. Deze pilaren zijn techniek, content en linkbuilding. Voor een effectief resultaat is het belangrijk dat dit op de juiste manier gebeurd. Gebruik je de foute werkwijzen om dit te doen wordt je afgestraft door de zoekmachines en kan je gaan dalen in de zoekmachine in plaats van stijgen. Zonder de juiste strategie en middelen kan SEO extreem moeilijk zijn om uit te voeren. SEO uitbesteden aan een SEO bureau kan hiervoor de oplossing zijn. Je hoeft er zelf geen tijd meer aan te besteden en kan je volledig focussen op jouw onderneming. De specialist regelt dan de SEO voor jou!

Organische zoekresultaten zijn resultaten in de zoekmachine waar je niet voor hoeft te betalen. Deze zoekresultaten worden onder de bovenste advertenties en boven de onderste advertenties getoond. Je kunt deze zoekresultaten zien als niet-gesponsorde zoekopdrachten of met andere woorden, natuurlijke zoekopdrachten. Organische zoekresultaten zijn onder andere te herkennen aan het ontbreken van de ‘Adv’ tekst. Dit staat voor advertentie. Per zoekopdracht zijn er honderden, maar vaker nog duizenden zoekresultaten.

Hoeveel SEO gaat kosten is natuurlijk afhankelijk van jouw budget. Het aantal uren dat nodig ervoor nodig gaat zijn is volledig afhankelijk van verschillende factoren. Deze factoren zijn bijvoorbeeld de zoekwoorden, wat de concurrentie doet, de techniek en de inhoud van je website. De totaal kosten worden gebaseerd op de benodigde uren en het budget wat jij hiervoor over hebt.

99%

Gratis scan

Na het invullen van het formulier, zullen we direct contact met je opnemen om de scan te bespreken.