SEA is het betaald adverteren in zoekmachines. Het inzetten van een SEA-strategie kan zonder de benodigde kennis een lang proces zijn. Daarom kan het uitbesteden van SEA een goede stap zijn. Ons team bij Onlinemeersucces.nl heeft meer dan tien jaar ervaring met het opzetten en onderhouden van winstgevende SEA-campagnes. In deze jaren hebben wij veel ondernemingen geholpen en ook met veel diverse branches in Heerlen gewerkt.
Elk bedrijf is anders en vereist daarom zijn eigen aangepaste strategie. Een weloverwogen SEA-strategie kan de doorslag geven voor een effectieve campagne. Onze deskundigen zorgen ervoor dat de advertenties werken voor jouw bedrijf.Er is een variatie aan advertentie soorten waar je gebruik van kan maken als je gaat adverteren. Zonder kennis over de diverse soorten advertenties kan het voorkomen dat je ze niet correct inzet. Wij weten nauwkeurig welke advertentie voor welke toepassing wel of niet geschikt is. Door SEA uit te besteden voorkom je dat je niet werkende advertenties opzet en geld verliest. Je kan profiteren van de uitgebreide kennis van onze medewerkers. Daarnaast hou jij tijd over om je volledig te focussen op je eigen onderneming. Wil jij je onderneming laten groeien met succesvolle SEA campagnes? Vraag dan snel vrijblijvend een groeigesprek aan.
SEA kan sneller resultaat opleveren dan SEO. Wat voor veel mensen als een groot voordeel gezien wordt. Het is een snellere vorm van marketing. Dat niet alleen, het is ook nog eens meetbaar. Dit voordeel zorgt ervoor dat alles volledig geoptimaliseerd kan worden. Hierdoor kan jij alles uit de campagne halen. Je kan exact observeren wat goed functioneert en wat niet en daar volledig op anticiperen. Het kan bijdragen aan meer naamsbekendheid, klanten en winst.
SEA staat voor Search Engine Advertising, in het Nederlands wordt het ook wel zoekmachine adverteren genoemd. SEA zijn de betaalde resultaten die je in zoekmachines, zoals Google ziet. Kies je voor adverteren via Google? Dan is het mogelijk om je advertenties te laten zien op Google, Gmail, YouTube en andere platformen die aangesloten zijn bij Google. De kosten die je aan Google betaald zijn de kliks op een advertentie. Deze vorm van marketing stelt je in staat om snel te adverteren en gericht op een brede of specifieke doelgroep.
Het implementeren en beheren van SEA vergt veel tijd en een zekere mate van expertise. Als je hier zelf mee bezig gaat, kost dit veel tijd die je anders aan de essentiële aspecten van jouw bedrijf had kunnen besteden. We merken vaak dat er veel geld verloren gaat wanneer ondernemers zelfstandig met SEA beginnen. Dit komt veelal door de geringere ervaring die ondernemers in dit vakgebied bezitten. Het uitbesteden van je SEA kan dit allemaal voorkomen en zorgt ervoor dat het meteen op de juiste manier wordt uitgevoerd. In principe hoef je er zelf niet meer naar om te kijken en kun jij je volledig concentreren op je eigen onderneming.
Voor SEA betaal je kosten per klik. Het bedrag dat je dan betaald in de maand zijn voor alle kliks die je hebt gekregen. Daarnaast is SEA ook nog heel goed meetbaar. SEO gaat net wat anders te werk, je betaalt hierbij namelijk niet in kosten per klik. Het gaat hierom dat je organisch vindbaar wordt in de zoekmachine. Het is een langzame vorm van marketing.
SEA kan sneller resultaat opleveren dan SEO. Wat voor veel mensen als een groot voordeel gezien wordt. Het is een snellere vorm van marketing. Dat niet alleen, het is ook nog eens meetbaar. Dit voordeel zorgt ervoor dat alles volledig geoptimaliseerd kan worden. Hierdoor kan jij alles uit de campagne halen. Je kan exact observeren wat goed functioneert en wat niet en daar volledig op anticiperen. Het kan bijdragen aan meer naamsbekendheid, klanten en winst.
SEA streeft ernaar om meer conversies te bereiken, met als voorbeelden het genereren van leads of het stimuleren van verkoop. Wat voor jouw als ondernemer natuurlijk tot meer omzet moet resulteren, waardoor jij als ondernemer uiteindelijk kan gaan groeien.
Ga je adverteren? Dan betaal je de kosten per klik, deze kosten worden ook wel de Adspend genoemd. Het maandelijks te besteden bedrag bepaal je zelf. Een SEA professional kan ervoor zorgen dat jouw Adspend elke maand optimaal besteed wordt. Naast je Adspend betaal je elke maand een bedrag aan de specialist. Dit bedrag is voor het beheer en de optimalisatie van jouw Google Ads account. Begin je net met SEA? Dan krijg je nog te maken met een eenmalig opstart bedrag.
Heb je vragen of wil je meer weten over onze dienstverlening. Neem dan contact met ons op.
Dit is alleen bedoeld voor artikelen, geen spam, nieuwe producten etc.
Na het invullen van het formulier, zullen we direct contact met je opnemen om de scan te bespreken.