Zoekmachine optimalisatie specialist Dongeradeel

Wij zorgen dat mkb bedrijven uit Dongeradeel hoger in Google komen, zodat deze bedrijven groeien in klanten en omzet.

Zoekmachine optimalisatie specialist voor meer online succes

Wil jij graag je online zichtbaarheid vergroten, je huidige marktpositie behouden en blijven voorlopen op de concurrent, dan ben je op de juiste plek. Wij helpen ondernemers uit Dongeradeel al jaren bij het realiseren van hun doelen. Hieronder onze feiten op een rij.

9 jaar

Ervaring in online marketing

6 miljoen

Advertentiebudget uitgegeven

11 miljoen

Marketing campagnes opgezet

100+

Bedrijven met SEO geholpen

SEO

Wat is SEO

SEO staat voor Search Engine Optimalisation. Oftewel, zoekmachine optimalisatie. Eigenlijk is het een verzamelnaam van alle processen die zorgen dat je webpagina hoger in Google komt te staan, zonder daar advertenties voor nodig te hebben. Het maken van advertenties in Google Ads heet namelijk SEA en geen SEO.

De niet betaalde zoekresultaten worden ook wel organische zoekresultaten genoemd. Dus deze webpagina gaat over het organisch hoger komen in Google. Oftewel, hoger in Google komen zonder Google daarvoor te betalen.

Organisch zoekverkeer wordt vaak gezien als gratis verkeer naar de website of webshop. In feite klopt dit, omdat je niet voor iedere klik hoeft te betalen, maar echt gratis is het niet. Je moet aan veel factoren werken om hoger in Google te komen. Deze factoren zijn te verdelen in interne en externe werkzaamheden. 

Intern gaat over de website zelf, denk aan de content, websitestructuur, techniek etc. Extern gaat meer over de wereld buiten de website, zoals backlinks. Overigens zijn die slechts enkele voorbeelden van factoren die belangrijk zijn bij het behalen van een hogere positie in Google.

Door op de juiste manier met zoekmachine  marketing bezig te zijn, leert Google je website steeds beter begrijpen en wordt je daarmee beloond door een hogere positie in Google. Dit kan ook fout gaan, als het op de verkeerde manier wordt uitgevoerd. Daarom is het in veel gevallen verstandig om een zoekmachine optimalisatie bureau, zoekmachine optimalisatie specialist of zoekmachine optimalisatie expert in te schakelen, zodat je hogere posities krijgt en niet lagere.

Resultaat met zoekmachine optimalisatie

Optimaal resultaat

Wil je meer resultaat met SEO, zodat jouw onderneming hogere posities in Google krijgt? Wij denken met je mee en voeren het voor je uit.

De voordelen van zoekmachine optimalisatie

Hoge posities in Google op belangrijke zoekwoorden. Het is mogelijk met zoekmachine marketing. Wat zou het voor jouw bedrijf betekenen als je direct goed vindbaar bent in Google? Wij hebben een aantal voordelen uiteengezet. 

Hoger in Google

Wil je op organisch vlak hogere posities in Google krijgen? De juiste SEO activiteiten zorgen voor de juiste impact.

Goede investering

Wil je blijvend profiteren van hogere posities in Google? Hoge posities in Google werpen altijd zijn vruchten af.

Langdurig resultaat

Wil je ook in de toekomst goed gevonden worden? De impact van SEO activiteiten zullen lang zichtbaar zijn.

Goede vindbaarheid

Wil je goed gevonden worden met op specifieke zoekwoorden? Een gedegen strategie zorgt voor het gewenste resultaat.

Zoekmachine optimalisatie specialist

Zoekmachine optimalisatie specialist

Mijn naam is Thomas Haring en de afgelopen 8 jaar heb ik veel bedrijven geholpen met zoekmachine optimalisatie. Ik heb kleine bedrijven geholpen, maar ook veel grote. Van grote webshops tot lokale dienstverlenende partijen. De kleine lokale ondernemers help ik vooral met lokaal vindbaar zijn in Google. En de grotere webshops help ik met vindbaar zijn op algemene en zeer specifieke zoektermen

Iedere onderneming is uniek is mijn ervaring. Als ik dit doortrek naar zoekmachine optimalisatie strategieën, dan is het logisch dat een lokale dienstverlenende partij een andere zoekmachine optimalisatie strategie nodig heeft, dan een internationale B2B business. Een duurzame zoekmachine optimalisatie strategie die aansluit bij jouw onderneming, dat is waar wij ons dagelijks mee bezig houden en hard aan werken. Zorgen dat je goed gevonden wordt op zoekwoorden die relevant zijn voor jouw bedrijf.

Een heldere en impactvolle visie op zoekmachine optimalisatie is van essentieel belang. Het bepaald enerzijds hoe relevant de websitebezoekers zijn, maar anderzijds zorgt het voor de juiste naamsbekendheid. Dus welke zoekmachine optimalisatie strategie past bij jouw onderneming?

Waarom je graag aan zoekmachine optimalisatie wilt werken is voor iedereen anders. Redenen kunnen zijn: betere posities in Google, meer websiteverkeer, relevantere websitebezoekers, meer ‘gratis’ websiteverkeer, meer zichtbaar zijn in een lokaal gebied, bijvoorbeeld in Dongeradeel. Wat de reden ook is het draait vooral om meer omzet en klanten krijgen. Wil je weten hoe jouw website ervoor staat? Vraag dan een gratis SEO scan aan.
Zoekmachine optimalisatie specialist

Kennis van zaken

Wij houden ons bezig met het verbeteren van jouw posities in Google, dan kan jij je vooral richten op de dagelijkse gang van zaken, zoals het helpen van nieuwe klanten.

Zoekmachine optimalisatie adviesgesprek aanvragen?

Ik help je graag met het implementeren van de juiste zoekmachine optimalisatie strategie. Maar wil je eerst weten wat op dit moment de stand van zaken is? Vraag dan nu een gratis adviesgesprek aan.

Zoekmachine optimalisatie zelf doen?

Zoekmachine optimalisatie specialist of zelf doen?

Zoekmachine optimalisatie specialist of het zelf willen uitvoeren? De snelste weg naar meer resultaat is een bureau inhuren die je helpt bij betere posities in Google krijgen. Toch kan het in sommige gevallen interessant zijn om het in eigen beheer te houden. Dit hangt alleen wel van een aantal factoren af, namelijk hoeveel tijd heb je, hoeveel interesse heb je, hoe leergierig ben je, hoe snel krijg je de nieuwe kennis in de vingers en hoeveel risico durf je te lopen?

Oftewel, als je veel tijd hebt, erg leergierig bent, alles snel in de vingers hebt en veel leergeld wilt betalen, dan is het logisch dat je zelf aan de slag wilt gaan. Echter adviseer ik je dan wel om op zoek te gaan naar een zoekmachine optimalisatie coach of een zoekmachine optimalisatie training te volgen. 

Heb je geen zin in al die studieboeken of krijg je al hoofdpijn van het idee om het allemaal zelf te doen, dan zou ik je willen adviseren om te kiezen voor zoekmachine optimalisatie bureau.

Als je kiest voor een zoekmachine optimalisatie bureau, dan betekent dat niet dat je totaal niets meer voor hoeft te doen, tenminste voor 90% hoef je niets te doen. Het is namelijk wel belangrijk dat de zoekmachine optimalisatie specialist of zoekmachine optimalisatie expert weet wat er allemaal speelt binnen jouw organisatie

Jouw contactpersoon moet op de hoogte zijn van belangrijke gebeurtenissen, bijvoorbeeld als de stroom in Dongeradeel ineens uitvalt of als je een te volle agenda hebt, vanwege een goede online marketing strategie. Oftewel, bijsturen op belangrijk momenten is soms noodzakelijk en wij kunnen je daarbij helpen, omdat er altijd intensief contact is en wij snel kunnen schakelen op belangrijke momenten.

Bespaar tijd en geld

Heb je geen zin in al dat gedoe of heb je geen zin/tijd om het allemaal zelf uit te vogelen? Twijfel dan niet en kies voor een zoekmachine optimalisatie bureau.

Veel gestelde vragen over zoekmachine optimalisatie

Hieronder vind je enkele vragen die wij regelmatig voorbij horen komen. Mocht jouw vraag er nog niet bij staan, laat dat dan even weten door een mail te sturen naar info@onlinemeersucces.nl.

Wat is zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie is een term die veel terugkomt in de online marketing wereld. Het is de Nederlandse benaming voor Search Engine Optimalization, oftewel SEO. Met zoekmachine optimalisatie verbeter je diverse aspecten van een webpagina om zodoende je website beter vindbaar te maken in de organische zoekresultaten van zoekmachines.

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Het verschil tussen SEO en SEA zit in het wel of niet betalen voor kliks. SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren in zoekmachines. Als je wilt adverteren in Google, dan kan je dat doen door middel van Google Ads. Dit heette voorheen Google Adwords. Als mensen op jouw organische zoekresultaten klikken, dan betaal je niets aan Google. Als mensen in de zoekresultaten op jouw advertentie klikken, dan betaal je wel voor die klik.

Wat zijn organische zoekresultaten

Organische zoekresultaten zijn resultaten in de zoekmachine waar niet voor betaald wordt. Deze zoekresultaten worden onder de bovenste advertenties en boven de onderste advertenties getoond. Je kunt deze zoekresultaten zien als niet-gesponsorde zoekopdrachten of met andere woorden, natuurlijke zoekopdrachten. Organische zoekresultaten zijn onder andere te herkennen aan het ontbreken van de ‘Adv’ tekst. Dit staat voor advertentie. Per zoekopdracht zijn er honderden, maar vaker nog duizenden zoekresultaten.

Wij kunnen je helpen

Advies nodig? Of wil je graag een offerte? Neem dan contact met ons op.

Zoekmachine optimalisatie specialist

in Dongeradeel

Ben je op zoek naar een zoekmachine optimalisatie bureau uit de regio of wil je graag je zoekmachine optimalisatie uitbesteden of ben je voor plan om een zoekmachine optimalisatie expert of zoekmachine optimalisatie specialist in te huren? Klik op één van de onderstaande links of zoek op plaatsnaam.

99%

Gratis scan

Vrijblijvend een complete scan van jouw website. Vraag ‘m aan.

50%

Vraag ‘m aan.

50%

Koffie of esspresso?

Na het invullen van het formulier zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen en drinken we samen een kop koffie.

99%

Vraag ‘m aan.